OnlineLyrics Database

Browse Lyrics By Artist:
  1. #
  2. A
  3. B
  4. C
  5. D
  6. E
  7. F
  8. G
  9. H
  10. I
  11. J
  12. K
  13. L
  14. M
  15. N
  16. O
  17. P
  18. Q
  19. R
  20. S
  21. T
  22. U
  23. V
  24. W
  25. X
  26. Y
  27. Z

iTom 3.0: True Love Waits by Tom Smith

Released on Thursday, May 10th, 2007
More lyrics from iTom 3.0: True Love WaitsStupid Belated Valentine, Neckbolt Love, Hot Sauce and Ice Cream, Dervish, Contessa, The Mechanicsburg Tourism Song, Pygmalion 2.0, SP1, True Love Waits, "Kidnapped By Pirates" Is Good, Wiki Of Love, Love Thy Neighbor, And There Was Dancing,

Two Guys Kissin' Ruined My Life Lyrics (by Tom Smith)

I was sittin' at home the other day
Beer in hand, pizza on the way,
An' Turner Classic Movies -- not Turner and Hooch.

Christopher Reeve and Michael Caine
Were drivin' Dyan Cannon insane,
But after they killed her, I saw the two of 'em smooch.

I hadn't felt so weird since I was young,
I'm not sure but I think there mighta been tongue,
And I didn't understand -- they both were men!

Then a voice in my head said, "Yeah, so what?"
And I noticed Chris had a real nice butt
And I knew I was never gonna be the same again.

Well, I walked the straight and narrow,
But now it's a little bent,
I used to be full hetero,
I wonder where that went,
Have to quit being a Scoutmaster,
Do I have to leave my wife?
Two guys kissin' ruined my life.

I shook my head and I changed the channel
And I saw some guy wearin' a cap and flannel
Sayin' he was a lumberjack and he was okay

I kept on surfin', got Brokeback Mountain,
Rocky Horror, The Birdcage, and I stopped countin'
When I got to Bravo and the whole damn network was gay.

I sat and I squirmed with the funniest feelin',
I figured I needed some sexual healin' --
Oh! That's by MARVIN Gaye, oh, my achin' head.

I'd'a sworn I was straight till I saw that kissin',
But it'd shown me somethin' I'd been missin' --
I'd ruled out half of humanity sharin' my bed.

Well, the techniques all look normal,
But the details are kinda weird,
Does a mustache act like Velcro
When it runs into a beard?
Agonizing' reappraisal
Has caused me endless strife,
Two guys kissin' ruined my life.

The internet and magazines, and every film and book,
This slashy stuff is all I'm seein' everywhere I look,
When football players watch each other, it seems more intense
And all this Harry/Draco stuff is starting to make sense.

Each time I thought about it, I wondered, should I try
To have a close encounter with another horny guy?
'Cause it would still be cheatin' on my wife, I'm pretty sure,
I could tell her "It ain't another woman" -- but it sure as heck ain't her.

Then my mouth wrote a check I couldn't afford,
We was watchin' the People's Choice Awards --
Hugh Jackman and Jude Law gettin' touchy-feely.

I said, "Yeah, I bet they're the People Choice,
Even I might like kissin' one o' them boys,"
And my wife said in a sultry voice, "Really?"

Since then our love life is frickin' unreal,
We've learned to share, how to say what we feel,
She tells me her fantasies, and I tell her mine.

It's more romance than we've ever had,
But there is one thing that makes me mad --
I've gotten addicted to Queer Eye and Top Design.

My NASCAR buddies shun me,
And my parish said "Goodbye",
But the girls down at the office
Think I'm their kinda guy,
I've lost all my machismo,
With acceptance I am rife,
Two guys kissin' ruined my life.
Two guys kissin' ruined my life.


Buy track Two Guys Kissin' Ruined My Life directly from Tom Smith (via Bandcamp).